Zdjęcia w prezentacji multimedialnej stanowią ważny element „dekoracyjny”, a jednocześnie potrafią przekazać mnóstwo przydatnych informacji. Zwłaszcza gdy zostaną użyte we właściwy sposób. Jeden z nich polega na przygotowaniu projektu typu slideshow, a więc prezentacji będącej pokazem zdjęć z drobnymi wstawkami tekstowymi. W poniższym artykule wyjaśniamy, do czego może posłużyć i kiedy warto zlecić jej opracowanie.
Z racji tego, że prezentacja multimedialna typu slideshow składa się niemal wyłącznie ze zdjęć i innych grafik, często ma ona charakter sprzedażowy. Świetne nadaje się do przedstawienia konkretnych produktów, które chcesz wypromować.
Zdjęcia produktowe możesz wyświetlać w sklepach, w siedzibie swojej firmy, jak również na rozmaitych targach i eventach. Warto postarać się o to, aby były dobrej jakości, tak aby potencjalni klienci mogli dostrzec najmocniejsze strony Twoich towarów.
To oczywiście nie wszystko. Prezentacja multimedialna slideshow ma też inne zastosowania, nad którymi warto się pochylić.
Zdjęcia w prezentacji multimedialnej świetnie sprawdzają się wówczas, gdy chcesz przedstawić siedzibę firmy, punkty usługowe bądź miejsca sprzedażowe. Jeśli zostaną dobrane w odpowiedni sposób, mogą zachęcić wielu odbiorców do przeanalizowania oferty i poszczególnych produktów bądź usług.
Prezentację slideshow możesz wyświetlić w trakcie eventów branżowych na swoim stanowisku, w poczekalni, sklepie i w każdym innym miejscu, w którym pojawiają się potencjalni klienci.
Firmy sprzedające mieszkania, domy, segmenty i działki w dużej mierze opierają się na zdjęciach, dzięki którym są w stanie zaprezentować lokale znajdujące się w ofercie. Z tego właśnie powodu slideshow dla dewelopera okazać się może głównym narzędziem sprzedażowym.
Świetnie nadaje się do przedstawiania najmocniejszych stron zarówno samych nieruchomości, jak i lokalizacji, w której się znajdują. Slideshow posłużyć może także do prezentacji projektów mieszkań i domów. W ten sposób klienci dowiedzą się, co takiego buduje deweloper.
Choć może się wydawać, że slideshow to prosta prezentacja multimedialna, w przypadku której wystarczy wkleić kilka grafik, w praktyce wygląda to nieco inaczej.
Duże znaczenie ma jakość zdjęć. Żeby spełniły swoją funkcję, musisz pamiętać o wyborze właściwej rozdzielczości. Nie może być zbyt niska, ponieważ wtedy grafiki będą niewyraźne, a co za tym idzie, mało zachęcające. Do tego dochodzi format zdjęć i ewentualne „upiększacze”, które pozwolą zwiększyć ich potencjał sprzedażowych.
Prezentację typu slideshow warto tworzyć w programie PowerPoint, ponieważ jest prosty w obsłudze, a jednocześnie zapewnia dostęp do wielu przydatnych funkcji. Mowa tutaj zwłaszcza o rozmaitych efektach, takich jak przejścia, a także o możliwości dodania podkładu muzycznego bądź lektora.
Dzięki temu prezentacja multimedialna okaże się atrakcyjna pod względem wizualnym i na tyle dynamiczna, że nie znudzi odbiorców.
Jeśli nie czujesz się na siłach, by własnoręcznie przygotować prezentację slideshow, skorzystaj z pomocy specjalistów. Mowa tutaj o firmach zajmujących się projektowaniem prezentacji.
Współpraca z nimi to dobry pomysł z kilku powodów. Po pierwsze, oszczędzasz czas i nerwy, które łatwo stracić przy okazji tworzenia prezentacji, Po drugie, zyskujesz pewność, że cały projekt będzie atrakcyjny pod względem wizualnym i technicznym. Nie musisz martwić się doborem grafik i efektów – wszystko to zrobią fachowcy.
I w końcu po trzecie, profesjonalna prezentacja multimedialna typu slideshow to doskonałe narzędzie sprzedażowe, które możesz wykorzystać do realizacji wielu celów, które przyniosą Ci konkretne zyski.